måndag.

det är måndag och det var rätt segt i skolan idag.. Ingen Natasha elr Fanny.. miss u guys <3<3<3
Miss S ska skaffa sig en vovve.. (Y) Löwe.. <3
jag önskar henne all lycka, och hoppas att allt går bra <3
(om du lämnar en kommentar, så passa på att önska Miss S lycka till <3)
PS: Miss S skriver ngt som kallas Fanfic elr ngt.. Angående L word, och jag kan lova dig att detta vill du inte missa att läsa <3
Snart dags att köpa sig en iPod Touch G3 8GB <3<3<3
man måste faktiskt hålla sig uppdaterad med det nya grejorna, elr?
Visning på ett hur i Storås på onsdag.. Nej, det är inte på Storås ängar! Ett större hus^^ Hoppas man får följa med <3
Håll tummarna för att det blir köpt av Familjen Christensen / Pedersen <3<3<3
Snart Top Model och sen Svenska Hollywood fruar...
Tisdag imorron, världens bästa TV veckodag <3
Hoppas ni dyker upp <3<3<3
plz leave a comment
TTYL /// joppeboii

Kommentarer
Postat av: Natasha

jag saknar dig med! <333

hoppas det går bra med huset :D

och jag älskar bilden, jättefin!

2010-04-26 @ 20:03:27
URL: http://nothingpersonal.devote.se
Postat av: Iris

Lycka till miss S! Som jag antar är sahar.

<3<3<3<3<3 på dig och dina fjåårtizhjärtan baby :3

2010-04-27 @ 00:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0