städdag imorron?

Guess what? Jag ska hjälpa morsan att städa hela dagen imorron... Wow.. hur roligt blir det på en skala 1-10?

Opepp på skolan just nu, skoltrött ngn? Jag röstar för ett längre sommarlov, förlängt med typ 1 månad..                 Maj - Augusti ^^

Två delar av de engelska nationella är klar för min del^^ Muntligt och skriftligt var inte så svårt som jag trodde det skulle bli, elr var det bara jag som kanske missuppfattade allt vilket ledde till att jag tyckte att det verkade enkelt?

What ever...

Det blir en AWSOME!!! lördag, Miss S & Tobey will spend the night.. Vi ska kolla på 11 timmars L word med pizza och massa godsaker.. <3

Har just fått reda på att jag har ännu en som "läser" min blogg.. :O

Du vet vem du är, vet inte om du läser för att djävlas med mig elr om du faktiskt tycker om den..?

Vill också bara säga att det där med att jag skulle publicera en Dagens Outfit och en ny låt varje gång jag skrev ett inlägg, det lägger jag ner.. Jag skulle personligen tycka om jag följde min blogg, att variation mellan inläggen skulle vara roligare än att veta vad som skulle dyka upp, am i right?

Idag var min kära serie Vampire Diaries, spänningen ökar för varje avsnitt som visas, och Salvatore bröderna blir allt mer .... ja, ni fattar ^^

Nu återgår jag till det jag gjorde innan jag började skriva, lyssna på musik.. Bland annat den här underbara låten jag ger er ett smakprov på <3
plz leave a comment
TTYL /// joppeboii
Velvet - My destiny <3

Kommentarer
Postat av: Miss S

ABO!! lördag=respekt. <3

2010-04-29 @ 22:13:00
Postat av: joppeboii

SV; Lätt respek!!!!!!!!!!

fatta att vi kommer typ dö av att se L Word på 50 tums' TV:n i vardagsrummet :O <3<3

2010-04-29 @ 22:14:48
URL: http://joppeboii.blogg.se/
Postat av: miss s

Omg SHANE's scener i 50 tum. DUDE! asså? du vet själv hur hon är.

2010-05-01 @ 01:16:50
Postat av: Josefin

Vampire Diaries och bröderna Salvatore <3

2010-05-17 @ 19:17:43
URL: http://myignorance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0