finally.. finally.. finally <3

Guess what? Jag är äntligen klar med den fruktansvärda klimatrapporten^^ Can I have a Halelujha?

Självklart känns detta faktum awsome och jag kommer njuta hela helgen.. så stör inte <3

jahaa, kollade på Vampire Diaries förut.. awsome som vanligt!! Någon annan som kollade? nej men det var jättebra, älskaar verkligen Stefan Salvatore.. Grrr <3

Men hallå, hamnade i en liten fajt via Facebook idag, då tänker ni: "Jesper, gud gåva till världen hamnar väl inte i sådana fajter?" Hahahhaha, i proved you wrong bitchoolas ^^

Nä men alltså det var så att Miss S la upp en video (som var den mest underbara videon ever (L)) så var det två som tyckte att den inte passade in där och att vi var dumma som bara skrev vad vi tyckte. DÅ ska dom helt plötsligt flippa över och börja ba: Aaaa, mycket moget av er.. verkligen!

Det är då man tänker: Shiiit, det var ett fucking joke.. ta inte livet av dig för det..^^

Vissa människor alltså.. man vet inte riktigt vad man ska ta vägen^^

Står inför en svår uppgift imorron, gör det för en vän så hur det än går, känns det så rätt <3

Upptäckte en riktigt bra artist idag.. Alexandra Burke <3<3<3

Riktigt bra låtar på hennes senaste skiva, ett måste för musik älskare ^^

Snart helg, längtar.. Chokladpudding och vispgrädde imorron^^ mamma, jag älskar dig <3

Bowling med Iris, Frida och iris class m8's.. Ny bekantskap säger man inte nej till alltså^^ (Vill bara passa på att  gratulera iris i efterskott. Hon blev 17 år i Måndags, och hon ska veta att jag älskar henne och önskar henne all lycka i världen <3)

Jag ska ladda upp en låt, så får läsarna (dom 3 som läser) skriva vad man tycke rom den, okej? " Det är ingen big deal " Höhöhöhhöhö, elr?

Nästa vecka ska jag även börja med att få med en ny låt + en bild på dagens outfit varje gång jag uppdaterar bloggen, låter inte det roligt???

aja, slut tjatat, någon måtta får det lov att vara

plz leave a comment

TTYL /// joppeboii

PS: lovade min kära och älskvärda bror att skriva en fin liten rad om honom, vilket jag gjort nu <3

Timbaland feat. Katy Perry - If We Ever Meet Again <3


Kommentarer
Postat av: I'msoverysexyandofcI'mIris

Sån fjortis, fiskmunspuss på rumpan!! Jag ser fram emot dagens outfit, gillade dom där mjukisbyxorna från ullared skarpt! Jag är stolt över att vara en av dom tre läsarna, låten föll mig inte lika mycket i smaken. PUSS! <3

2010-03-25 @ 22:50:39
Postat av: miss s

men hallå Elena e ju cool, oooooh och damian! :D

inte kryssa för Elenas face dude.



Liksom hallå vi bor väl i sverige har vi inte yttrandefrihet här? Man har väl rätt till en egen åsikt, och att förknippa en åsikt med sig själv är bara fel, och man kan bara skylla på sig själv om man känner sig förolämpad.

BTW HALLELUJHA



Chicken nuggets

2010-03-25 @ 22:52:31
Postat av: joppeboii

SV;I'msoverysexyandofcI'mIris:

va glad jag blir när jag läser din kommentar.. Ullared-mjukisar är awsome, du får prova dom <3

Låten är ju skiitbra, men smaken är som baken, skitig?

jag är stolt över att ah dig som en av de få läsarna.. <3

2010-03-25 @ 22:58:59
URL: http://joppeboii.blogg.se/
Postat av: joppeboii

SV; Miss S:

Yttrandefrihet är något som har funnits länge i Sverige så jag fattade inte riktigt vad som var fel, jag menar dom båda pratar bara om TH, och postar allt om TH på Facebook, lätt jobbigt!!

Elena har kommit att bli lite av en Peyton figur tycker jag: snygg men lam!!



Chicken nuggets dude, love ya hun ^^

2010-03-25 @ 23:01:37
URL: http://joppeboii.blogg.se/
Postat av: miss s

wo wo wo Elena som peyton...no way..jag ser mer Elena som en Bevin/haley

SAnt...de trakasserar ju oss mer än vi de.



2010-03-25 @ 23:05:27
Postat av: joppeboii

SV; Miss S:

Damn right.. Men Elena, hon är lam.. som Haley typ..

2010-03-25 @ 23:06:56
URL: http://joppeboii.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: hur menar du?(:

Ja den var skit bra!

2010-03-26 @ 06:27:18
URL: http://enflickasdagar.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: jaha okej, nu fatta jag :D

2010-03-26 @ 16:51:58
URL: http://enflickasdagar.blogg.se/
Postat av: Natasha

hahaha jag hade inte läst det här inlägget förut men gud vad kul det var :D det är verkligen den bästa videon som någonsin gjorts!

2010-04-14 @ 17:08:32
URL: http://nothingpersonal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0