plugg..? hahahahah neeej^^

hahahahahah, guess what? det är inget plugg för mig idag och det bästa av allt.. det är inget plugg under denna veckan!!! Fett Nice <3

Därför blir det en rätt ej sysselsatt söndag^^

Mest lyssna på musik och bara vara.. Vill passa på att tacka Iris för en underbar kväll, oförglömlig som vanligt <3

Ingen "dagens outfit" på söndagar, vad har jag liksom på mig? Underkläder.. thats it ^^

Jag vill även tacka alla underbara människor jag fick träffa igår på bowlingen, ni är awsome bara så ni vet.

14 dagar kvar till vadå?.. den som gissar rätt vinner en puss <3

plz leave a comment

TTYL /// joppeboii

Anouk - Nobodys Wife

Kommentarer
Postat av: miss s

14 dagar till vadå TELL ME!!??

:O

2010-03-28 @ 16:40:01
Postat av: joppeboii

SV; Miss S:

om du gissar rätt så vinner du ett fint pris^^

2010-03-28 @ 16:42:01
URL: http://joppeboii.blogg.se/
Postat av: Natasha

åh, det är så skönt att inte behöva plugga!

2010-03-28 @ 17:26:22
URL: http://nothingpersonal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0