20 days countdown: 15 days left

EUROVISION STARTAR IDAG!!!!!!!!!
är överlycklig :D
just nu är det 1 h 31min kvar... <3<3<3
Projektredovisning imorgon.. Opopp som faan.. men vad ska man göra? Är rätt glad att jag och Badou har ett färdigt projekt och att vi kan berätta om det :D
Sova hos Frida på lördag, tillsammans med Iris, Fridas klasskompis Josefin.. Och frida såklart <3
ESC-Final på lördag <3<3<3 LÄNGTAR!!!!!!!
Det blir en massa snack och taco ätande under den kvällen, vill inte missa :P
Salem Spelar på liseberg på tisdag <3<3<3
ska dra med kompisar, och det kommer bli hur kul som helst.. <3
Tillbaka till det allvarliga, Politisk debatt på torsdag.. opepp x 10000000!
Moderaterna gäller för mig, och som den socialdemokrat jag är så ska det bli ganska kul att debattera för helt olika åsikter :D
Dagens fråga: "Vilket parti håller du på inför valet-10?"
Snart sommarlov där jag vet med säkerhet att det blir ett besök i den kungliga huvudstaden med kära vänner <3
plz leave a commet
TTYL /// joppeboii

Kommentarer
Postat av: Bea

Säg att reinfeldt är det snyggaste du har sett och att mumintroll faktiskt är söta!

Lycka till <3

2010-05-26 @ 12:22:05
URL: http://nattstad.se/2brudar
Postat av: frida

moderaterna såklart 2010 <3

2010-05-27 @ 19:27:50
URL: http://adriannez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0