20 days countdown: 16 days left

ChaChaaaa... Srry för gårdagen, inget inlägg Buh Buh :'(
Nya tider, nya tag och jag hoppade alltså över dag 17 och går direkt över till dag 16 :D
Har varit i slottskogen med klassen och övriga skolan! "spelade brännboll"... inte jag men i princip alla andra^^
Själv satt jag och var social i det fina vädret och Hejade på Bea :D
Mördarveckans första dag är snart över, och jag lovar er.. Den blir bara värre...! *scary face*
Sitter för tillfället i skolan och tjatar med Bea om allt som stör oss och lite till :D
Var även på ett ganska snabbt besök på Karltex och köpte mitt första (supersnygga) par Converse.. Jätteglad :D <3<3<3
Lägger upp bilder från dagen på FB senare, snart dra mig hemåt och plugga sönder hjärnan..
Dagens fråga: "Äger du ett par Converse, isf vilken modell och färg?" (om du inte äger ett par så skriv gärna om din dag :D)
plz leave a commet
TTYL /// joppeboii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0