20 days countdown: 18 days left!

well... I'm happy ^^
Har just varit på ett väldigt fint bröllop - Jag önskar Nicklas och Emma all lycka i framtiden <3
En hostig dag, min hals verkar inte bli bättre, vad ska jag göra??? :O
Ville dra på FB-festen i stan men jag var ju borta då... Var ganska pepp nu framåt kvällen <3
Är sjukt trött..... Är du?
Dagens Fråga: "När var du senast på ett bröllop?"
Om du aldrig varit på ett bröllop så skriv om ditt drömbröllop istället <3
Ska chilla framför datorn nu.. 18 dagar kvar <3<3<3
plz leave a commet
TTYL /// joppeboii

Kommentarer
Postat av: natasha

vad fint! jag har inte varit på bröllop på evigheter, jag var typ 11 senast jag var på bröllop så jag kommer inte ihåg nåt :P



och du får krya på dig!

2010-05-23 @ 15:45:32
URL: http://nothingpersonal.devote.se
Postat av: Bea

Snutten då! Du får allt ta o krya på dig! <3



Bröllop senast var runt ett år sedan då min kompis pappa gifte sig :)

2010-05-23 @ 18:08:02
URL: http://nattstad.se/2brudar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0