20 days countdown: 19 days left!

Yay, snart över.. :D
Har varit en rätt så seg vecka när man legat hemma sjuk...
Matte nationella del2 idag, gick bra hoppas jag men det var som vi diskuterade i skolan: När det känns bra på en uppgift elr under hela provet beror det på att du missuppfattat allt! Det är inte lätt...!
Bröllop imorgon, häng med här: Min styvfars systers son ska gifta sig.. :O
Hoppas det blir god mat.. :D
Just nu kollar jag på X-Men 2 och är helt körd.. trött som f** och vill bara lägga mig!!!
Ska kolla FB och nöjesnytt först...
Dagens fråga: Om du hade en övernaturlig förmåga, vad skulle din förmåga vara?
plz leave a comment
TTYL /// joppeboii

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: men klart :D du är ju min lilla gangster :*

Jag är så jävla peppad va!!! :D:D

Puss <3

2010-05-22 @ 14:24:47
URL: http://nattstad.se/beablond

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0