Sol, vind och mycket plugg

"solen skiner, men molnen är i vägen så det syns inte"...? Whooot??
Det är sol ute, YAY!! Vem gillar inte detta faktum att sommaren snart är här..?
Man hade kunnat minska ner på vinden men det är en synd att klaga..
5 Styrda Minuter på torsdag.. Muntlig redovisning, rätt lätt ^^
Var ute i skogen med klassen, vi skulle mäta pH värde på jorden, samla in olika insektsarter och göra ngn sorts tabell för de olika skikten i skogen.. jag veeet -.-'
nationella imorron, hörförståelse Eng .... vad ska man göra??
Ska se Avatar på fredag med Frida och förhoppningsvis hennes klasskompis Josefin.. Ingen Iris pga att hon är en förrädare ^^ <3
Veckorna bara susar förbi, 5 1/2 vecka kvar av skolan sedan underbara sommarlov!!!!!!!!!
Känner på mig att det blir den bästa sommaren hittills <3
dags att skriva lite...
plz leave a comment
TTYL /// joppeboii
Pixie Lott - Cry Me Out <3

Kommentarer
Postat av: natasha

åh, sommarlov <3

och pixie lott är så bra :D

2010-05-03 @ 19:42:05
URL: http://nothingpersonal.devote.se
Postat av: Iris

Nu är jag ganska efter men fuck u för att du kallar mig förrädare :O:O <3<3

2010-05-12 @ 18:17:01
Postat av: Kyle

Ledigheten och inga läxor? :D

2010-05-20 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0